De Geschillencommissie staat garant voor een onpartijdige afhandeling van de geschillen. Ze voldoet aan de daaraan gestelde nationale- en internationale standaarden. Elke sector heeft een eigen Geschillencommissie, omdat er specifieke kennis van de sector nodig is voor een goede beoordeling.
De Geschillencommissie
Indien je als consument niet tevreden bent over een behandeling aan je voeten, of over de manier waarop je bent geholpen, dan is de eerste stap natuurlijk om dit direct te bespreken met je eigen (medisch) pedicure en/of schoonheidsspecialiste. Zij zal je klacht serieus nemen en proberen het op te lossen. Als je er niet uitkomt, dan is het goed om te weten dat jouw pedicure en/of schoonheidsspecialiste door haar ANBOS- en/of ProVoet-lidmaatschap automatisch is aangesloten bij de Geschillencommissie. Hiermee biedt zij jou als cliënt een eerlijke en eenvoudige procedure, met een uitkomst die bindend is voor beide partijen.
Lees verder op www.degeschillencommissie.nl