Medisch Pedicure salon Bodycare in Amsterdam Noord | Medisch Pedicure | Manicure & Nails | Uiterlijke Verzorging | Wellness Massage

salon Bodycare, professional care for your body

salon Bodycare in Amsterdam Noord is gestart door Annemarie van Hecke. Zij heeft sinds 2006 ervaring als MakeUp Artist, Medisch Pedicure, Nagelstylist, Schoonheids-specialiste en Wellness Masseur en is werkzaam als CRKBO geregistreerd docente Basis Pedicure/Voetverzorging en Medisch Pedicure op een vakschool voor (Medisch) Pedicure en Schoonheidsverzorging.

Na een carrière als Directiesecretaresse is een tussenstap genomen en is in 2006 de stap genomen om een eigen salon op te starten.

Passie voor het vak, leergierig naar alle nieuwe ontwikkelingen binnen het vak, innovatief door durven doen, gegarandeerde kwaliteit door een continue proces van bijscholing, een no nonsens cultuur en het motto dat kwaliteit voor kwantiteit gaat maakt dat salon Bodycare zich kan heugen op een breed klantenbestand.

salon Bodycare is een salon voor jong en oud. Man en vrouw. Trendy, apart, stijlvol of gewoon lekker gewoon.

U goed voelen en stralen is niet alleen afhankelijk van de verzorging van uw voeten maar van het complete plaatje. Heerlijke pure huidverzorging, mooie make up en diepe ontspanning helpen ook bij uw looks. salon Bodycare biedt u een totaal concept aan. Denk hierbij aan huidverzorging, make-up, manicure, medisch pedicure, nagel styling, lichaamsverzorging en ontspanning door middel van massage of wellnessbehandelingen.

Aankomsttijd

Om het meeste profijt uit uw behandeling te halen, adviseer ik u om op tijd (niet te vroeg, maar zeker ook niet te laat) in de salon aanwezig te zijn. Houdt u er a.u.b. rekening mee dat er geen wachtruimte aanwezig is! Komt u later aan dan de geplande tijd, dan kan de behandeling nog wel doorgaan, echter de eindtijd wordt aangehouden en het volledige bedrag voor de behandeling dient te worden betaald. Laat u het mij, indien mogelijk, telefonisch weten wanneer u later bent. Bij meer dan vijftien minuten later dan de afgesproken tijd in de salon aan komen kan salon Bodycare de afspraak annuleren en het gehele afgesproken honorarium berekenen.

Annulering of verplaatsen van een reservering

Annulering of verzetten van een afspraak kan per telefoon of per e-mail, maar moet in ieder geval uiterlijk 24 uur vooraf plaatsvinden. Bij het niet tijdig annuleren van een afspraak, ben ik helaas genoodzaakt 50% van de kosten in rekening te brengen. Komt u niet opdagen, dan worden de totale behandelkosten in rekening gebracht. Bij ziekte graag afmelding zo vroeg mogelijk op de dag zelf, zodat ik eventueel andere afspraken nog kan inplannen.

Betalingsmethoden

Contant of PIN.

E-mail service

Afspraak gemaakt en dan........
Om geen afspraak te vergeten kunt u gebruik maken van de E-mail service. U wordt de week vóór de behandeling aan uw afspraak herinnerd. Deze service is niet automatisch, u dient zelf aan te geven of u hiervan gebruik wilt maken.

Garantieregeling

Heeft u klachten over de behandeling of het resultaat, dan heeft u altijd het recht om te reclameren binnen 1 week. Ik zal dan alsnog trachten uw klacht te verhelpen. Garantie is een éénmalige behandeling en géén complete behandeling. U dient wel een afspraak te maken voor een garantie. Belt u na 1 week dan valt zo’n behandeling niet meer onder de garantie en zult u daarvoor moeten betalen. Als een klacht al een langere tijd bestaat, is het voor mij wellicht niet mogelijk om deze binnen één behandeling te verhelpen. Ik maak dan vervolgafspraken met u om tot een goed resultaat te komen.

Reserveren

Alle behandelingen zijn op afspraak. Reserveren is daarom essentieel. Reserveren kan telefonisch via (020) 2222 175 of per e-mail.
Om rust en aandacht te waarborgen tijdens de behandelingen is de salon telefonisch niet altijd goed bereikbaar. U wordt dan doorgeschakeld naar het antwoordapparaat. Spreekt u alstublieft de voice-mail in, dan wordt u zo spoedig mogelijk terug gebeld, een e-mail sturen kan natuurlijk ook.

Vragen, suggesties, complimenten of klachten

Dienstverlening kan altijd beter. Althans dat vind ik: op die manier blijf ik alert en streef naar het beste. Ik waardeer uw mening. Vertel het mij als ik uw ervaring met mij op wat voor manier dan ook nog beter kan maken. Heeft u klachten? Laat het mij dan ook weten.